Omniva pristatymo būdo aktyvavimas

Galioja nuo versijos 1.6.0.0




Aktyvavus Omniva (buvęs Post24) integraciją:

  • užsakymo pabaigoje pakeitus užsakymo būseną, suformuosite Omniva (buvęs Post24) lipduką
  • teliks nunešti siuntą į terminalą

Atsiskaitymai dėl Post24 paštomatų paslaugų yra su Omniva (buvęs Post24) paslaugų teikėju. Papildomo mokesčio už įskiepį Freeshop.lt neima.

buvęs

Norėdami naudotis šia paslauga, turite sudaryti sutartį su Omniva (buvęs Post24). Iš Omniva (buvęs Post24) turite gauti specialius prisijungimus, kuriuos reikia įvesti e. parduotuvėje, kad veiktų integracija. Dėl prisijungimų kreipkitės: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

! Norint naudotis, turite įvesti prekių svorius ir papildomai pirkėjas turi būti užpildęs pašto kodą, teisingą tel. numerį ir kitus duomenis. Omniva paštomatai turi 30 kg svorio ribojimą. Jei įvesite prekių svorius ir bendras krepšelio svoris viršys 30 kg, terminalo pasirinkimo galimybės pirkėjas nematys.

 

1. Omniva (buvęs Post24) integracijos aktyvavimas

 

1. Patikrinkite, ar įskiepis įjungtas: Išplėtimai > Įskiepių valdymas > surandate įskiepį, kurio pavadinima Carrier - Post24 > jis turi būti įjungtas (šalia jo turi degti žalia varnele)

2. Įveskite nustatymus: Parduotuvė > Parduotuvės konfigūracija > kairiame meniu Pristatymas > pasirinkite Post24 > užpildykite nustatymus

Post24 pagrindinę paslaugą žymite tokią, kokia nurodyta sutartyje. Galimos paslaugos:

Pagrindinės paslaugos Paslaugos kodas Komentaras
Iš terminalo - Į terminalą PA Papildoma būtina paslauga DD - dažniausias nustatymas konfigūracijoje
Iš rūšiavimo centro - Į terminalą (klientai
patys veža siuntas į rūšiavimo centrą)
PP Papildoma būtina paslauga DD - nenaudoti
Kurjerio paėmimas - į terminalą PU Papildoma būtina paslauga DD - nenaudoti

 

2. Post24 paštomatų aktyvavimas

Post24 paštomatai - siuntinys nešamas į artimiausią terminalą ir keliauja į pirkėjo norimą terminalą. Viena pagrindinių taisyklių lipdukų generavimui būtina užpildyti prekių svorius, kadangi terminale gali būti siunčiamas siuntinys iki 30 kg.

Norėdami aktyvuoti spauskite: Parduotuvė > Pristatymo tarifai > ties eilute Post24 terminalai spauskite raudoną kryžiuką (aktyvuokite atsiėmimo punktų būdą) - šio būdo pavadinimą galite pakoreguoti paspaudę ant nuorodos Post24 terminalai


! Būtinai išbandykite prekių pirkimą ir pasižiūrėkite, ar pristatymo tarife atsiranda terminalų sąrašas.


3. Post24 integracijos veikimas

Kai užsakymo, kuriame pasirinktas prekių pirstatymo tarifas Post24 terminalas, būseną pakeisite į numatytą konfigūracijoje (šios instrukcijos 1 punktas), reikės baigti generuoti lipdukus:

3.1. Užsakymai > ikona Post24 užsakymai > atsidariusiame sąraše matysite sugeneruotą eilutę (jos dešinėje matosi, ar lipdukas buvo sugeneruotas, ar ne).

3.2. Spauskite Post24 užsakymo ID skaičiuką

3.3. Užpildykite Post24 užsakymo laukus: pakuočių kiekis pildomas, jei siuntinys iš kelių pakuočių; paslaugos (required užpildyta visada, nes privaloma; additional - pažymite papildomas reikiamas paslaugas | paaiškintos žemiau detaliau), - spauskite mygtuką Create order.

Post24 sutartyje turėtų būti numatytos galimos pasirinkti paslaugos. Renkantis siuntos tipo eilutę, reikia rinktis tą siuntos tipą, kurį leidžia rinktis Jūsų sutartis. Kitaip lipdukai nesusigeneruos. Jei prie siuntos tipo būtina pildyti dokumento kodo eilutę, tai būtina padaryti.

Papildomos paslaugos
Paslaugos kodas Komentaras
SMS gavėjui
DD
Privalomas
- pažymėtas automatiškai
Siųsti e. laišką gavėjui
DF
Rekomenduojamas
- žymima lipduko kūrimo lauke
Atsiskaitymas grynais atsiimant prekę (COD)
DB


Trapi, dūžtanti siunta
DC


Siųsti SMS siuntėjui, kai siuntinys bus pristatytas
DS


Siųsti e. laišką siuntėjui, kai siuntinys bus pristatytas DE


Moka gavėjas
DI

Pristatymo išlaidas apmoka siuntos gavėjas -
paslauga negali būti kartu su DB paslauga



4.4. Jei užsakymo informacijoje yra klaidų, lipdukas nesusigeneruos ir matysite klaidos pranešimą. Pagal pranešimą, reikės pakoreguoti užsakymo informaciją: užpildyti prekės svorį, įvesti pirkėjo pašto kodą ar koreguoti kitą informaciją. Atlikus korekcijas, pakartokite 3.2 ir 3.3 punktus.

Pašto kodas turi būti tik skaičiai, be LT raidžių.

Jei lipdukas susikūrė, gausite jį e. paštu, kuris nurodytas Parduotuvė > Parduotuvės konfigūracija > Globali > Pardavėjo informacija eilutėje nurodytu El. pašto adresu. Atspausdinkite jį ir užklijuokite ant siuntos. Nuneškite siuntą į artimiausią terminalą.

E. parduotuvės nuomos paslaugos

Freeshop.lt nuomoja nuolat kuriamą ir tobulinamą SEO reikalavimus atitinkantį e. parduotuvės sprendimą. Nuomininkams teikiame visapusišką pagalbą e. parduotuvės valdymo klausimais: nemokamos konsultacijos e. paštu, klientų pagalbos svetainė, straipsniai ir seminarai.

Partnerių integracijos

Norėdami pamatyti konkrečios integracijos aprašymus, spauskite ant logotipo.