1. Puslapio dalys ir kur jos matomos Google
E. parduotuvė yra tarsi knyga, kurią sudaro puslapiai - e. parduotuvės puslapiai, į kuriuos patenkama paspaudus nuorodą e. parduotuvėje ar kituose puslapiuose internete. Puslapių pavyzdžiai: titulinis, kategorijos, straipsniai Apie mus, Kontaktai, prekės ir kt.
E. parduotuvės puslapį sudaro:
Google puslapyje įvedus raktinį žodžių ar žodžius, Google programa pateikia paieškos rezultatų sąrašą. Sąrašo viršuje ir dešinėje rodoma ryškesnė Adwords reklama, kuri perkama. Po Adwords reklama rodomi natūralūs Google rezultatai, kuriuos surenka Google robotukas iš Jūsų parduotuvės pagal ieškomus raktinius žodžius.
Google pateikia iš e. parduotuvės ištrauktas tris dalis:
2. Pagal ką Google formuoja natūralų Google rezultatų sąrašą
Google paieškoje įvedus raktinį žodį ar, kaip dažniau ieškoma, du, tris ar daugiau raktinių žodžių (jų imtį), Google parodo paieškos rezultatus pagal tam tikras taisykles. Interneto svetainės Google paieškoje išdėstomos pagal turinį x autoritetą. Kadangi internete yra daug svetainių ir e. parduotuvių, kurios prekiauja panašiomis prekėmis ir svetainės turinyje naudojami tokie patys žodžiai, pavyzdžiui, kosmetika, didelės nuolaidos, akcijos, prekyba internetu, prekių pavadinimai ir pan., Google programa atsižvelgia į svetainės paplitimą internete ir puslapių kokybę. T.y., ar vartotojas paspaudęs nuorodą pagal raktinius žodžius, ras tokią informaciją, kokią norėjo surasti.
Turinys - tai tekstas kiekviename Jūsų e. parduotuvės puslapyje. Jį sudaro žodžiai. Kai įrašomas ieškomas žodis ar žodžių imtis (du, trys ir daugiau žodžių) į Google paiešką, Google programa tikrina, ar tie žodžiai yra Jūsų e. parduotuvės puslapyje. Jei žodžiai randami Jūsų puslapis rodomas Google rezultatų sąraše. Kaip aukštai jis bus sąraše priklauso nuo Jūsų svetainės autoriteto ir konkurentų elgsenos ir SEO.
Autoritetas - tai e. parduotuvės paplitimas internete. Kuo svetainė senesnė ir turi daugiau nuorodų į skirtingus Jūsų parduotuvės puslapius iš kitų svetainių, katalogų, panašaus turinio svetainių, tinklaraščių, skelbimų svetainių ir kitų šaltinių, tuo Jūsų svetainės autoritetas didesnis.
Jei Google programa randa tuos pačius raktinius žodžius keliose skirtingose svetainėse, svetainės išdėstomos pagal jų autoritetą.
Tiek turinį, tiek autoritetą formuoja patys e. parduotuvės savininkai, administratoriai, SEO specialistai ir pan.
3. Kur e. parduotuvėje įvesti informaciją
Formuodami e. parduotuvės turinį stenkitės, kad kiekvienas puslapis turėtų šiek tiek su puslapio pavadinimu ir title (antrašte) susijusio turinio, kuris būtų išplėstas įvairesnėmis raktinių žodžių kombinacijomis, kurios pateikiamos tekstais, nuorodomis į kitus vertingus puslapius, video ar paveikslėlius, kurie turi savo pavadinimą "title", aprašymą "description".
1. Pirmiausiai aprašykite kategorijas: Parduotuvė > Kategorijos > visose kategorijose ir subkategorijose užpildykite aprašymus.
2. Aprašykite prekes Prekės > Prekės > kuo išsamiau aprašykite prekių aprašymą
3. Įveskite puslapių title (antraštę) ir meta aprašymus:
3.1. Komponentai > SEF > SEF URL adresai
3.2. Spauskite ant SEF URL adreso nuorodos arba atsifiltruoti reikiamą puslapį (įrašykite nuorodos galūnę lauke Filtruoti SEF Url ir spauskite Enter klaviatūroje):
Jei tai titulinis puslapis, jis gali neturėti URL nuorodos arba turėti nuorodą lt ar en. Tokiu atveju pažymėkite eilutę vernele ir spauskite Redaguoti.
3.3. Paspaudus ant SEF URL adreso nuorodos koreguokite antraštę ir aprašymą:
4. Įveskite globalų e. parduotuvės title (antraštę) aprašymą: Svetainė > Globali konfigūracija
5. Įveskite naudingus straipsnius apie e. parduotuvės prekes ar kitą su turiniu susijusią informaciją, kuri būtų naudinga pirkėjui
Meniu punkto su straipsnio tekstu kūrimas >
4. Kokią informaciją pateikti ir kaip veikia raktiniai žodžiai Google
Rekomenduojame raktinius žodžius ir jų derinius rašyti sklandžiais sakiniais, lietuviškai, laikantis kalbos kultūros, skyrybos, rašybos taisyklių. Google skaito informaciją iš kairės į dešinę, todėl svarbesni žodžiai turi būti kairiau. Nekopijuokite turinio internete, nes Google už tai baudžia, geriau perrašykite ir kurkite savo unikalius tekstus.
Norint detaliau paaiškinti, ką ir kaip rašyti e. parduotuvėje, pateikiamas kategorijos puslapio informacijos pildymo pavyzdys:
Parduotuvės globali title (antraštė):
e. parduotuvė mažiems ir dideliems - XXX.lt
! Ši frazė turi konkrečiai pasakyti apie ką Jūsų parduotuvė, kokios tai prekės. Frazė bus atvaizduojama kiekvieno puslapio title (antraštės) gale ir dalyvaus paieškos raktinių žodžių paieškoje.
Kategorijos puslapio title (antraštė):
Prekės kūdikiams ir vaikams gera kaina | Žaislai, auto kėdutės, vežimėliai internetu
! Ši frazė turi konkrečiai pasakyti apie ką Jūsų puslapis. Svarbesni žodžiai kairėje, žodžiai neturi kartotis. Google Jūsų puslapį suras, jei pirkėjas Google programoje ieškos šių žodžių ir jų imčių: prekės kūdikiams; prekės kūdikiams ir vaikams; prekės vaikams gera kaina; prekės gera kaina; žaislai; žaislai gera kaina; auto kėdutės vaikams; auto kėdutės kūdikiams internetu ir t.t. Nors parašote frazes, google jas supranta kaip kombinacijas.
Kategorijos puslapio pavadinimas:
Prekės kūdikiams ir vaikams
! Nors dažniausiai norima, kad pavadinimas būtų ne per ilgas, svarbu, kad jis atitiktų title (antraštę) ir būtų konkrečiai aišku, kas yra puslapyje. Dažnai prekių pavadinimuose rašomas tik prekės modelis - tai klaida, nes taip informacijos ieško mažuma, geriau rašyti šalia modelio ir paaiškinimą, kas tai: riedučiai, televizorius ar kremas.
Kategorijos puslapio tekstas:
E. parduotuvėje galite įsigyti prekių kūdikiams ir vaikams patraukliomis kainomis. Kasdien atnaujinamas asortimentas, iki 50 proc. nuolaidos, akcijos. Šioje kategorijoje rasite didelį saugių ir iš ekologiškų medžiagų pagamintų žaislų asortimentą, įvairias prekes kūdikiams: nuo sauskelnių, čiulptukų iki bodžių, triko, suknelių, batukų ir kitų drabužėlių. Taip pat nepamiršome vaikučių saugios kelionės automobiliu. Įvairūs, žymių gamintojų vežimėliai, auto kėdutės ir priedai.
Mūsų parduodamos prekės yra pristatomos ne tik į didžiuosius miestus (Vilnius, Kaunas, Klaipėda), bet ir į kitus miestelius. Užsakykite šiandien, gaukite gritą siuntinį rytoj. Taip pat įdomių prekių rasite kategorijoje Namų apyvokos ir interjero prekės (nuoroda)
! Šis tekstas papildo title (aprašymą), puslapio pavadinimą. Google Jūsų puslapį suras, jei klientai peiškoje įrašys žodžius ar jų junginius, kurie yra ir šiame tekste. Pavyzdžiui Žaislai Vilniuje (žaislai iš title ir teksto, Vilniuje iš teksto); Žymių gamintojų vežimėliai patraukliomis kainomis ir kiti frazių junginiai.
KĄ RAŠYTI. Rašyti reikia turinį, kuris paaiškina, kuo prekiaujate, apibūdinti prekių savybes, Jūsų parduotuvės išskirtinumą rinkoje ir rašyti kitą aktualią informaciją, kurios gali ieškoti pirkėjai. Kokius žodžius naudoti rašant tekstus, galite naudoti žodžius, frazes, kurias siūlo Google peiškos juosta ir Google raktinių žodžių tyrimo įrankis.
5. SEF "cach'o" valymas po meta duomenų pakeitimo e. parduotuvėje
Atlikus pakeitimus SEF aplinkoje, būtina išvalyti laikiną SEF talpyklą: Komponentai > SEF > dešinėje spauskite ikoną Clean Cache
Ir pakartotinai išvalykite laikiną talpyklą: Įrankiai > Išvalyti talpyklą > pažymiėti „sef“ eilutę ir trinti
Freeshop.lt nuomoja nuolat kuriamą ir tobulinamą SEO reikalavimus atitinkantį e. parduotuvės sprendimą. Nuomininkams teikiame visapusišką pagalbą e. parduotuvės valdymo klausimais: nemokamos konsultacijos e. paštu, klientų pagalbos svetainė, straipsniai ir seminarai.