Praktiniai patarimai: kaip pasiruošti darbui, ką daryti, kai neveikia

Kaip dirbti su e. parduotuve ir paruošti ją darbui?

  • Užpildykite elektroninės parduotuvės informaciją
  • Pabandykite užsiregistruoti ir nusipirkti prekę
  • Patikrinkite, kaip veikia pristatymo ir atsiskaitymo žingsniai
  • Jei esate įjungę daugiakalbystę, patikrinkite, kaip puslapis atvaizduojamas kitose kalbose
  • Peržiūrėkite elektroninius laiškus, kuriuos gaunate. Būkite tikri, kad žinote kaip atrodo parduotuvė kliento akimis, kaip kas veikia

 

Ką daryti, jei neveikia?

E. parduotuvės veikimui įtakos turi: serverio darbas, pakeitimai nustatymuose ar parduotuvės kode, vidiniai funkcionalumo gedimai, naudojamos naršyklės ir jų versijos, interneto ryšio greitis, piktybinis SPAM siuntimas, dos atakos, pasibaigęs domeno ar parduotuvės galiojimo laikas ir kita.


Kas gali blogiausio nutikti?

Sulėtės Jūsų elektroninės parduotuvės darbas, neveiks funkcijos arba parduotuvė iš viso nebeveiks.

 

Ką daryti, jei parduotuvės administravimo panelė veikia, o parduotuvės atvaizdavimo puslapyje metama klaida (pavyzdžiui, com_sef/cache/cache.php)?

1. Išvalykite SEF nuorodų cache talpyklą: Komponentai > SEF > mygtukas puslapio dešinėje Clean Cache


2. Išvalykite laikiną talpylą: Įrankiai > Išvalyti talpyklą > sužymite visas eilutes ir spauskite ikoną puslapio dešinėje Ištrinti

Jei problema neišsisprenė, registruokite gedimą Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

Ką daryti, jei elektroninė parduotuvė nebeveikia?

Rašykite Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai ir informuokite apie gedimą.

- Jei gedimas susijęs su serverių darbu, budintis sistemų administratorius automatiškai gauna pranešimus apie serverio sutrikimus (budi 24 valandas per parą). Todėl gedimas nedelsiant šalinamas (nepaisant to, ar Jūs pranešėte ar ne). Gedimo šalinimo trukmė nuo pusvalandžio iki kelių valandų ar ilgiau priklauso nuo gedimo.

- Jei neveikia dėl to, kad baigėsi paslaugų galiojimo terminas arba domeno galiojimas, paslaugos bus pratęstos per 1 darbo dieną nuo gauto mokėjimo už paslaugas.

- Jei neveikia dėl to, kad buvo viršyta vieta serveryje, Freeshop.lt komanda patars, kaip būtų galima sumažinti parduotuvės naudojamus resursus, jei tai įmanoma (ištrinti senus laiškus, sumažinti dedamas nuotraukas ir pan.)


Ką daryti, jei klientai skundžiasi, kad neveikia funkcijos?

  • Pabandykite išsiaiškinti konkrečiau, kokia funkcija neveikia;
  • Patys pabandykite šią funkciją;
  • Bandykite sutvarkyti;
  • Jei Jums ji veikia, o klientui vistiek neveikia, perklauskite kliento, kokia naršykle jis naudojasi (explorer, mozila, firefox, opera, chromu ar kt.) ir pasiūlykite pabandyti atlikti veiksmus per kitą naršyklę. Dėl naršyklės versijos senumo, kai kurios funkcijos gali neveikti ar būti nepalaikomos.
  • Klaidų pranešimus fiksuokite, darykite momentinę nuotrauką (print screen) ir atsiųskite el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

Ką daryti, jei elektroninė parduotuvės gedimas pastebėtas savaitgalį?

Klaidų pranešimus fiksuokite, darykite momentinę nuotrauką (print screen) ir atsiųskite el. paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai

Jei klaidos yra esminės ir dėl jų klientai negali pirkti, galima:
- svetainę laikinai išjungti, kada klientas matys užrašą apie vykdomus darbus: Svetainė > Globali konfigūracija > kortelėje Svetainė ties eilute Parduotuvė išjungta pažymėkite varnelę ir žemiau parašykite paaiškinimą klientams
- išjungti katalogo rodymą, kada klientas galės užeiti į Jūsų svetainę, bet negalės nieko pirkti: Svetainė > Valdymo skydas > ikona Konfigūracija > kortelėje Globalus > ties eilute Parduotuvė išjungta? pažymėkite varnelę ir žemiau galite įrašyti paaiškinimą, kuris bus rodomas klientui
- sukurti modulį pranešimą apie kilusius techninius nesklandumus ir kokiais kontaktais klientai gali su Jumis susisiekti: Išplėtimai > Modulių valdymas > dešinėje ikona Naujas > Įprastas html > užpildote poziciją, kurioje turi būti rodoma (top - puslapio viršuje; Checkout top - pirkimo proceso viršuje) ir įrašote tekstą.

Artimiausios darbo dienos rytą Freeshop.lt klientų aptarnavimo komanda nedelsiant imsis veiksmų, kad klaida būtų pašalinta.


Per klaidą ištryniau duomenis, ką daryti?

Jei per klaidą ištrynėte duomenis, nedelsiant rašykite elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai su prašymu atstatyti prarastus duomenis iš elektroninės parduotuvės kopijos (backup). Saugome 3 dienų kopijas.

E. parduotuvės nuomos paslaugos

Freeshop.lt nuomoja nuolat kuriamą ir tobulinamą SEO reikalavimus atitinkantį e. parduotuvės sprendimą. Nuomininkams teikiame visapusišką pagalbą e. parduotuvės valdymo klausimais: nemokamos konsultacijos e. paštu, klientų pagalbos svetainė, straipsniai ir seminarai.

Partnerių integracijos

Norėdami pamatyti konkrečios integracijos aprašymus, spauskite ant logotipo.