Kaip dirbti su e. parduotuve ir paruošti ją darbui?
Ką daryti, jei neveikia?
E. parduotuvės veikimui įtakos turi: serverio darbas, pakeitimai nustatymuose ar parduotuvės kode, vidiniai funkcionalumo gedimai, naudojamos naršyklės ir jų versijos, interneto ryšio greitis, piktybinis SPAM siuntimas, dos atakos, pasibaigęs domeno ar parduotuvės galiojimo laikas ir kita.
Sulėtės Jūsų elektroninės parduotuvės darbas, neveiks funkcijos arba parduotuvė iš viso nebeveiks.
1. Išvalykite SEF nuorodų cache talpyklą: Komponentai > SEF > mygtukas puslapio dešinėje Clean Cache
2. Išvalykite laikiną talpylą: Įrankiai > Išvalyti talpyklą > sužymite visas eilutes ir spauskite ikoną puslapio dešinėje Ištrinti
Jei problema neišsisprenė, registruokite gedimą Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
Rašykite Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai ir informuokite apie gedimą.
- Jei gedimas susijęs su serverių darbu, budintis sistemų administratorius automatiškai gauna pranešimus apie serverio sutrikimus (budi 24 valandas per parą). Todėl gedimas nedelsiant šalinamas (nepaisant to, ar Jūs pranešėte ar ne). Gedimo šalinimo trukmė nuo pusvalandžio iki kelių valandų ar ilgiau priklauso nuo gedimo.
- Jei neveikia dėl to, kad baigėsi paslaugų galiojimo terminas arba domeno galiojimas, paslaugos bus pratęstos per 1 darbo dieną nuo gauto mokėjimo už paslaugas.
- Jei neveikia dėl to, kad buvo viršyta vieta serveryje, Freeshop.lt komanda patars, kaip būtų galima sumažinti parduotuvės naudojamus resursus, jei tai įmanoma (ištrinti senus laiškus, sumažinti dedamas nuotraukas ir pan.)
Klaidų pranešimus fiksuokite, darykite momentinę nuotrauką (print screen) ir atsiųskite el. paštu
Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
Jei klaidos yra esminės ir dėl jų klientai negali pirkti, galima:
- svetainę laikinai išjungti, kada klientas matys užrašą apie vykdomus darbus: Svetainė > Globali konfigūracija > kortelėje Svetainė ties eilute Parduotuvė išjungta pažymėkite varnelę ir žemiau parašykite paaiškinimą klientams
- išjungti katalogo rodymą, kada klientas galės užeiti į Jūsų svetainę, bet negalės nieko pirkti: Svetainė > Valdymo skydas > ikona Konfigūracija > kortelėje Globalus > ties eilute Parduotuvė išjungta? pažymėkite varnelę ir žemiau galite įrašyti paaiškinimą, kuris bus rodomas klientui
- sukurti modulį pranešimą apie kilusius techninius nesklandumus ir kokiais kontaktais klientai gali su Jumis susisiekti: Išplėtimai > Modulių valdymas > dešinėje ikona Naujas > Įprastas html > užpildote poziciją, kurioje turi būti rodoma (top - puslapio viršuje; Checkout top - pirkimo proceso viršuje) ir įrašote tekstą.
Artimiausios darbo dienos rytą Freeshop.lt klientų aptarnavimo komanda nedelsiant imsis veiksmų, kad klaida būtų pašalinta.
Jei per klaidą ištrynėte duomenis, nedelsiant rašykite elektroniniu paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai su prašymu atstatyti prarastus duomenis iš elektroninės parduotuvės kopijos (backup). Saugome 3 dienų kopijas.
Freeshop.lt nuomoja nuolat kuriamą ir tobulinamą SEO reikalavimus atitinkantį e. parduotuvės sprendimą. Nuomininkams teikiame visapusišką pagalbą e. parduotuvės valdymo klausimais: nemokamos konsultacijos e. paštu, klientų pagalbos svetainė, straipsniai ir seminarai.