Užsakymų valdymo apžvalga

Parduotuvėje daugelis veiksmų yra automatizuoti, tačiau pagrindinius žingsnius dirbant parduotuvėje su užsakymais verta žinoti:

 

1. Kai pirkėjas atlieka užsakymą, pardavėjas ir pirkėjas gauna tai patvirtinančius elektroninius laiškus

Laiškų turinio koregavimo instrukcija >

 

2. Pardavėjas prisijungia prie e. parduotuvės ir patikrina gautą užsakymą

Užsakymai > Užsakymai > spaudžiama ant užsakymo numerio (tas pats užsakymo numeris matomas ir laiške).

Pardavėjas gali:
a) koreguoti pirkėjo duomenis
b) koreguoti užsakymą (išimti, pridėti prekių, pakeisti užsakymą)
c) gali pakeisti pristatymo būdą, skirti bonuso taškų ar nuolaidų
d) sukurti rankiniu būdu sąskaitą (nors pakeitus užsakymų būseną, ją sistema sukurs automatiškai)
e) keisti užsakymo būseną ir parašyti pastabą laiške klientui

Užsakymų būsenos keitimo taisyklės:

- Jei užsakymo būsena keičiama užsakymų sąraše: pakeičiama būsena, pažymima varnelė ties vokeliu ir spaudžiamas mygtukas Atnaujinti. Pasikeis būsena ir pirkėjas gaus laišką apie tai.
- Jei užsakymo būsena keičiama užėjus į užsakymo vidų: pakeičiama būsena, gali būti įrašoma papildoma pastaba ir spaudžiamas mygtukas Atnaujinti. Pasikeis būsena, pirkėjas gaus laišką apie statuso pasikeitimą su Jūsų pastaba.

! Jei būsena jau buvo pakeista, vien tik pastabos išsiųsti pirkėjui negalėsite. Jei reikia nusiųsti pastabą: 1) parenkate būseną į bet kurią kitą, nužymite varnelę ties Informuoti klientą ir spaudžiate mygtuką Atnaujinti; 2) parenkate būseną, kurią reikia, įrašote pastabą, pažymite varnelę Informuoti klientą ir spaudžiate mygtuką Atnaujinti.

 

3. Toliau tikrinamas atsiskaitymas už prekę ir keičiama užsakymo būsena

3.1. Jei pirkėjas atsiskaitė per Paysera.com ar Paypal.com, tai sistema automatiškai užsakymo statusą pakeis į numatytą, pavyzdžiui Patvirtintas, ir išsiųs laišką su sąskaita.

Teliks įsitikinti, kad yra mokėjimas šiose sistemose ir paruošti siuntinį. Užsakymo viduje ties Mokėjimo būdas matysite informaciją, kurią paduoda Paypal ir Paysera apie atliktus mokėjimus. Tačiau mes vis tiek rekomenduojame prieš siunčiant siuntinius būti tikriems, kad mokėjimai yra neatšaukti šiose sistemose.

3.2. Jei pirkėjas pasirinko atsiskaitymą pavedimu, pardavėjas patikrina mokėjimus ir rankiniu būdų pakeičia užsakymo būseną į reikiamą, payzdžiui Patvirtintas.

Teliks paruošti siuntinį. Jei mokėjimo nėra, rekomeduojama išsiųsti priminimą klientui, kad laukiate mokėjimo.

3.3. Jei pirkėjas pasirinko būdą grynais kurjeriui, tada užsakymas ruošiamas išsiųsti. Kai siuntinys išsiunčiamas, užsakymo būsena pakeičiama į pavyzdžiui: Išsiųsta.

3.4. Jei pirkėjas pasirinko būdą grynais mokėsiu vietoje, tada užsakymas atidedamas ir užsakymo būsena pakeičiama į pavyzdžiui: Paruošta pirkėjui, galima atsiimti.

Užsakymo būsenų kūrimo, redagavimo instrukcija >

 

4. Toliau pardavėjas pasirūpina, kad prekė būtų išsiųsta ar įteikta, vėl keičiama užsakymo būsena

Jei pirkėjas pasirinko pristatymo būdus: DPD, LPexpress ar Omniva, pardavėjas gali per e. parduotuvę suformuoti siuntiniams lipdukus.

Prekių pristatymo būdų instrukcijos >

E. parduotuvės nuomos paslaugos

Freeshop.lt nuomoja nuolat kuriamą ir tobulinamą SEO reikalavimus atitinkantį e. parduotuvės sprendimą. Nuomininkams teikiame visapusišką pagalbą e. parduotuvės valdymo klausimais: nemokamos konsultacijos e. paštu, klientų pagalbos svetainė, straipsniai ir seminarai.

Partnerių integracijos

Norėdami pamatyti konkrečios integracijos aprašymus, spauskite ant logotipo.