Automatinių laiškų šablonai

E. parduotuvėje galima koreguoti automatinių laiškų šablonus. Galite kurti, redaguoti esamus laiškų šablonus, paruošti juos skirtingomis kalbomis.
Rekomenduojame peržiūrėti visus šablonus ir juose pakeisti savo e. parduotuvės logotipą.

! Jei norite sukurti šabloną - rekomenduojame kopijuoti egzistuojantį ir jį koreguoti. Nepamirškite, kad dėl vienos priežasties pirkėjui ir administratoriui gali būti tik po vieną laišką skirtingomis kalbomis.

! Atkreipkite dėmesį, kad laiškai gali būti skirtingai atvaizduojami skirtingose pašto sistemose. Todėl darant pakeitimus būtina tikrinti laiškus skirtingose laiškų sistemose. Ne visos korekcijos gali būti atvaizduojamos taip, kaip norite dėl pašto sistemų specifikos ir naudojamos koduotės ribojimų.

 

Kokie laiškai gali būti koreguojami?

Parduotuvė > ikona Laiškų šablonai

Šablonai yra suskirstyti į dvi grupes: sisteminiai laiškai ir papildomi laiškai.

Sisteminiai laiškai:

Pirkėjo registracija - galite sukurti laišką pirkėjui ir laišką pardavėjui apie naują registraciją.

Sąskaitos siuntimas - laiškas pirkėjui su sąskaitos nuoroda, kai užsakymo būsena atitinka nustatymuose numatytą.

Užklausa apie prekę - pirkėjas e. parduotuvėje spaudžia nuorodą Pasiteirauti apie prekę ir užpildo formą. Pirkėjas gauna laišką, kad uždavė klausimą. Pardavėjas gauna laišką, kad yra klausimas apie prekę.

Informavimas apie prekės kiekio pasikeitimą sandėlyje - kai prekės kiekis 0, pirkėjas mato ties preke mygtuką Praneškite man. Jis įveda savo e. paštą. Pardavėjas mato šį klientą Svetainė > Valdymo skydas > ikona Freeshop > ikona Laukiančiųjų sąrašas. Kai pardavėjas papildo sandėlio likutį, pirkėjas gauna laišką, kad prekė vėl sandėlyje.

Prekės atsisiuntimas - tai laiškas, kurį gauna pirkėjas, kai perka parsisiunčiamą dokumentą.

Užsakymo statuso pasikeitimas - tai laiškas, kurį gauna pirkėjas, kai pardavėjas pakeičia užsakymo būseną.

Užsakymo patvirtinimas - tai laiškas, kurį gauna ir pirkėjas ir pardavėjas, kai užsakymą yra pateiktas (gautas).

Papildomai laiškai - tai laiškai, kuriuos papildomai gali naudoti pardavėjas, kai nori priminti apie savo parduotuvę pirkėjams.

Seni prisijungimai - tai laiškas pirkėjui, kuris senokai nebuvo prisijungęs prie savo profili.

Seni pageidavimų sąrašai - tai laiškas pirkėjui, kuris įsidėjo prekę į pageidavimų sąrašą, bet nieko su ja nedarė.

Senai darytas užsakymas - tai laiškas pirkėjui, kuris seniai pirko.

Pamiršti krepšeliai - tai laiškas pirkėjui, kuris įsidėjo prekę į krepšelį ir nieko nedarė.

! Administratoriui laiškai siunčiami sąlygoms: pirkėjo registracija, užklausa apie prekę, užsakymo patvirtinimas.

 

1. Sisteminių laiškų kūrimas, redagavimas

Parduotuvė > ikona Laiškų šablonai > naujas šablonas kuriamas šalia sąlygos pavadinimo paspaudus žalią pliuso paveiksliuką. Arba galima kopijuoti jau esamą šabloną, paspaudus tam skirtą mygtuką.

Norint redaguoti, pakanka spausti šablono pavadinimą.

Toliau koreguojamas laiško turinys:

Laiško tema – įrašoma laiško tema. Galima naudoti kai kuriuos kintamuosius (svarbu, kad nebūtų prekės, kuponai ar pan).

Kalba – nurodoma, kuriai kalbai daromas šablonas. Vartotojas, kuris darys užsakymą ta kalba arba svetainėje bus nusistatęs tą kalbą, gaus ir laiškus ta kalba. Parduotuvėms reikia pasirūpinti, kad kiekviena aktyvi kalba turėtų po šabloną. Priešingu atveju bus siunčiamas default kalbos laiškas.

Kam skirtas – nurodome ar laiškas siunčiamas klientui ar administratoriui

Publikuotas – jei nepublikuotas, tai laiškas nesiunčiamas

Laiško teksto redaktorius – vieta, kur rašomas, formuojamas laiško turinys. Čia galima naudoti html, css, kelti paveiksliukus ir rašyti laiškų šablonų kintamuosius.
!
Atkreipkite dėmesį, kad laiškai Užsakymo patvirtinimas ir Prekės atsisiuntimui turi id (todėl jį būtina naudoti html koduotėje).

Kaip atrodys laiškas galima pasibandyti įrašius savo el. pašto adresą į testavimo skiltį ir paspaudus testuoti. Laiškas su testiniais duomenimis atkeliaus į nurodyta pašto adresą. Kuponai nebus sukuriami.

Laiškuose gali būti kintamieji ir papildomi elementai (kuponai, produktai)

 

A. Kintamųjų naudojimas laiškuose

- Kintamieji - visi galimi tam šablonui naudojami kintamieji yra surašyti dešinėje ekrano pusėje. Kad būtų lengviau juos rasti, jie suskirstyti į grupes: kliento, užsakymo, pardavėjo, specialūs (tik tam šablono tipui būdingi kintamieji). Toliau yra papildomi elementai: nuolaidų kuponai, produktai.

Naudojimas

Kintamasis yra kodas kartu su laužtiniais skliaustais. Reikia rašyti pilnai, pvz., [client_bt_first_name]. Šablono apdorojimo metu ši reikšmė bus pakeista tikra informacija (pagal pavyzdį, tai būtų pirkėjo sąskaitoje nurodytas vardas). Galima naudoti sąlygos sakinį, jei norime, kad tam tikri elementai būtų rodomi, jei informacija yra. Sakinys sudaromas tokiu principu: į laužtinių skliaustų pradžią įrašomas žodelis if, toliau dedamas tarpas ir rašomas kintamasis. Sakinio pabaigą pažymime laužtinių skliaustų pradžioje rašomas žodelis endif ir kintamasis.

Pvz.:

[if client_bt_first_name]
Mes žinome Jūsų vardą, kuri yra [client_bt_first_name]
[endif client_bt_first_name]

Jei klientas turės įvedęs savo vardą, tai bus rodomas tekstas „Mes žinome Jūsų vardą, kuri yra Vardenis“, o priešingu atveju nebus rodoma nieko.

! Prekių lentelės užsakymo patvirtinime, arba atsisiuntime, eilutė, kurioje yra rašomos prekės, turi turėti id order_product. Taip sistema žinos, kad šioje eilutėje gali būti sąrašas elementų, o ne viena reikšmė.

Paveiksliukams yra galimybė nurodyti jo dydį, kintamajame prieš uždarant laužtinį skliaustą dedame dvitaškį ir nurodome dydžius width(x)height. Pvz., [order_product_image:100x100]

 

B. Papildomi elementai: nuolaidų kuponai

Jei bus šablone nurodytas kintamasis [additional_coupons_code], tai sistema automatiškai sukurs nuolaidų kuponą pagal parametrus.

Nuolaidų kuponų parametrai:

  • Tipas – iš viso, ar procentinis, t. y. kokia nuolaida bus.

  • Reikšmė – nuolaidos dydis

  • Minimali krepšelio suma – kokia turi būti krepšelio suma, kad galima būtų taikyti nuolaidą.

  • Kiek kartų naudojamas – nurodoma kiek galima kuponą panaudoti.

  • Po kiek dienų nuolaidų kuponas pradės galioti – nurodoma, po kiek dienų po kupono sukūrimo, jis pradės galioti

  • Kiek dienų nuolaidų kuponas galios – nurodoma, kiek dienų kuponas galios nuo jo galiojimo pradžios

  • Netaikyti prekėms, kurios turi nuolaidą – kuponas negalios nukainotoms prekėms

  • Kurti prekėms – galima pasirinkti kokioms prekėms galios nuolaidos kodas:

  • ypatingas pasiūlymas – prekės, kurios yra pažymėtos kaip ypatingas pasiūlymas

  • naujos – prekės, kurios yra pažymėtos, kaip naujos

  • susijusios – prekės, kurios priskirtos kaip susijusios prekei, kurią pirko

  • kiti vartotojai taip pat pirko – prekės, kurias kiti vartotojai pirko kartu su preke, kurią pirko šis vartotojas

  • yra pageidavimų sąraše – prekės, kurios yra vartotojo pageidavimo sąrašuose

  • vartotojo krepšelyje – prekės, kurios yra užmirštame krepšelyje

  • kiek prekių – nurodoma kelioms prekėms kurti kuponą

Kadangi ne visada kuponas gali būti kuriamas, priklausomai nuo Jūsų nustatymų, tai patartina naudoti sąlygos sakinį [if additional_coupons_code] ... [endif additional_coupons_code]

! Nurodant kupono galiojimo datą, būtina nurodyti pradžios ir pabaigos datą, kad ji būtų atvaizduojama teisingai.

Taip pat reikia paminėti, kad kuponų prekių pavadinimas, paveikslėlis, aprašymas ir kaina aprašomi taip: [additional_products_name_1], [additional_products_name_2]. Kur skaičius nurodo, kuri tai yra prekė. Pvz. jei parametruose nurodėte, kad kuponą kurtų 2 prekėms, tai jas vaizduoti galima būtent taip nurodant skaičiumi jos eilės numerį. Prekės renkamos atsitiktiniu būdu.


C. Papildomi elementai: Produktai

Laiške galima nurodyti, kad sistema atsivaizduotų atsitiktiniu būdu atrinktas prekes pagal parametrus, kurios galbūt galėtų sudominti klientą.

Parametrai:

  • Rodyti – kiek prekių rodyti

  • Rodyti prekes – galima pasirinkti kokioms prekėms galios nuolaidos kodas:

  • ypatingas pasiūlymas – prekės, kurios yra pažymėtos kaip ypatingas pasiūlymas

  • naujos – prekės, kurios yra pažymėtos, kaip naujos

  • susijusios – prekės, kurios priskirtos kaip susijusios prekei, kurią pirko - gali būti naudojama tik užsakymo patvirtinimo laiške

  • kiti vartotojai taip pat pirko – prekės, kurias kiti vartotojai pirko kartu su preke, kurią pirko šis vartotojas - gali būti naudojama tik užsakymo patvirtinimo laiške

  • Naujos prekė amžius – nurodoma kiek dienų po prekės sukūrimo, ji laikoma nauja

  • Paveikslėlio plotis – prekės paveikslėlio plotis

  • paveikslėlio aukštis – prekės paveikslėlio aukštis

  • paveikslėlio mažinimo tipas – paveikslėlio mažinimo ir vaizdavimo tipas

Kaip ir nuolaidų kuponuose prekes vaizduojama prie kodo įrašant jos eilės numerį [additional_coupons_products_name_1].

 

2. Papildomų laiškų kūrimas, redagavimas

1. Sukuriami, koreguojami šablonai: Parduotuvė > ikona Laiškų šablonai > tipas kuriamas paspaudžiant mygtuką viršuje dešinėje Nauja. Ten nurodomas pavadinimas, kuris vaizduojamas sąraše ir kodas, kuris turi būti be tarpų ir be lietuviškų raidžių.

Visos šablono kūrimo taisyklės yra tokios pačios kaip ir sisteminių laiškų. Arba galima šablonus tiesiog koreguoti.

2. Aktyvuojami remarketingo laiškai: Parduotuvė > ikona Parduotuvės konfigūracija > kairiame meniu spaudžiame Remarketingas > ties eilute Remarketingas yra aktyvus žymėkite Taip ir žemiau nurodykite, po kiek dienų po paskutinių veiksmų siųsti laišką.

Kartą per parą sistema tikrins, ar yra ką siųsti pagal šiuos nustatymus. Šie laiškai turės atsisakymo nuorodą, kurią paspaudę vartotojai bus išbraukti iš visų remarketingo laiškų siuntimo sąrašo.

 

Ką daryti, jei laiško šabloną ištryniau ir nepavyksta sukurti?

Jei ištrynėte šabloną ir jo nepavyksta sukurti teisingai, testiniuose laiškuose negaunate reikiamo rezultato, žemiau rasite failą su html šablonų koduotėmis.

Laiškų šablonai html koduote lietuvių kalba >

Laiškų šablonai html koduote anglų kalba >

1. Atidarykite failą ir nukopijuoti reikiamo šablono koduotę į notepad'ą.

2. Atidarykite sugadintą laiško šablono formą ir teksto redaktoriuje spauskite ikoną html > ištrinkite esamą kodą ir įkopijuokite naują.

Gali būti, kad kopijuojant kodą sistema gali sukurti pašalinio kodo fragmentų, tokiu atveju jau išsaugotą kodą reikėtų sutikrinti su kodu, kurį įkėlėte.

E. parduotuvės nuomos paslaugos

Freeshop.lt nuomoja nuolat kuriamą ir tobulinamą SEO reikalavimus atitinkantį e. parduotuvės sprendimą. Nuomininkams teikiame visapusišką pagalbą e. parduotuvės valdymo klausimais: nemokamos konsultacijos e. paštu, klientų pagalbos svetainė, straipsniai ir seminarai.

Partnerių integracijos

Norėdami pamatyti konkrečios integracijos aprašymus, spauskite ant logotipo.